Norton GHOST - gdzie pod DOS?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_onet.eu>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 17:30:13 MET DST

Niestety, mój stary ghostpe nie widzi partycji NTFS. Teraz chcę zmienić ten
program na nowszy, ale na pożyczonym dysku z Ghost 9.0 (bootowalny) nie ma
wersji DOS (tzn. jest tylko taka, która umożliwia zapisanie zawartości
obrazu, natomiast nie umożliwia zapisanie obrazu).
Gdzie (w jakiej wersji, na jakim CD) jest kreator dyskietki pod DOS z
programem GHOST?
Czy to prawda, że to było tylko w wersji 2002 i Symantec wycofał się z tego?