Re: procesy pozostaja w pamieci

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 15:43:29 MET DST

Radosław Sokół news:2006082111274700@grush.one.pl napisal [-a]
> Ale on dobrze napisał. Proces zakończony *musi* zniknąć
> z listy. Jeżeli nie znika to znaczy, że wisi z jakiegoś
> powodu. Od czasu do czasu się to zdarza. Gorzej, jeżeli
> dzieje się to nagminnie wszystkim programom i wskazywałoby
> na jakąś infekcję.

OK, OK, powiedzmy, ze myslalem iz bede dobrze zrozumiany... :)
Oczywiscie chodzi mi o to, ze "nie ma okienka, a "wisi" na liscie".
Np. teraz od jakiegos czasu "wisi" w ten sposob cmd zamkniete 'okienkowo"
jakies... 20 minut temu.
Ja nie powiedzialem, ze to permanencja, ale ze czesto zdarza sie.
Czy tak powinno byc?
Nie.
Dlaczego tak jest i to bez reguly, ze tyczy jednego programu, czy jakiejs
specjalnej grupy ?
[np. taki klopot z tego wynika: cmd wisi sobie, ok, to co ja mysle wiedzac,
ze cmd jest okienkowo zamkniete? mysle, ze to falszywe cmd, wiec sprawdzam,
ogladam, czas, czas, czas - to tylko najmniejszy klopot, poza zajeciem bez
sensu ram-u]

Czy mozna temu jakos zaradzic, wpis w rejestr, czy ....