Re: Długie zamykanie systemu i Connections Tray

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 23:09:34 MET DST

adasiek wrote:

> o ile dobrze rozumiem, to "Connections tray" jest to nic innego jak
> aplikacja ulatwiajaca stosowanie roznych ustawien sieciowych, ktora
> do swoich produktow oferuje IBM - ale po co nam to pisac - prawda?
> lepiej zebysmy sie sami domyslili;

Nie wiem co to za aplikacja. Nie widzę jej w procesach (sysinternals -
process explorer) a już tym bardziej sam świadomie tego nie instalowałem.
Nie mam sprzętu IBMa tylko własnego składaka.

> poza tym z dyskusji, ktore wyskakuja na google wynika, ze ten proces
> tak ma; szkoda ze nie napisales jakie masz polaczenie do sieci Internet
> - no pewnie masz neostrade, wszakze w wygooglanych postach widac, ze
> komustam problem zniknal po rezygnacji z modemu;

Mam łącze z telewizji kablowej. Łączę się przy pomocy karty sieciowej z
modemem kablowym. Dzięki temu na każdym systemie który rozpozna moją
sieciówkę mam internet. Bez kombinacji jak na Neo i bez limitów. ;P

> a ogolnie to jezeli nie korzystasz z Connections Tray to go sobie po
> prostu odinstaluj; o ile nie uzywasz VPN-w lub jakiegos dziwnego
> PPPoE to taki program nie powinien Ci byc do niczego potrzebny;

Mógł bym to odinstalować ale nie mam pojęcia jak. Na liście dodaj/usuń tego
nie ma. Jak już pisałem, nie ma tego również w uruchomionych procesach więc
ręcznie ubić też nie mogę.

Sądzę, że nie jest to jakieś tam narzędzie IBMa tylko jeden ze składników
systemu. Pisałem tutaj bo myślałem, że ktoś z grupowych specjalistów już
się z czymś takim spotkał. Ale skoro nie, to faktycznie zostaje tylko
szukać na Google.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *