Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 21:52:29 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:1blmbhq86jda.dlg@marsjanin.tk...
> Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to niedziela, 20-go. Nieco po 8-ej.
> Nagle zza rogu Lawrens Hammond wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Moim zdaniem takie zatrzymywanie wątków nie ma większego sensu.

Ale może nakierować gdzie mniej-więcej (nie) szukać. am nadzieję...?

> Samochód przestanie jechać zarówno jak podczas jazdy odetniesz
> przewody wysokiego napięcia, jak i przewód (rurkę) paliwowy. Jeszcze
> pewnie kilka innych rzeczy by sie w samochodzie, a już nie daj Boże
> takim nowocześniejszym, znalazło...

Ano właśnie. A chciałbym właśnie wiedzieć, czy zatkałem dopływ paliwa, czy
odciąłem cewkę zapłonową, czy w końcu tylko przekręciłem kluczyk na zero po
dojechaniu na miejsce, czy np. stanąłem pod czerwonym...

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,