słownik Collins'a z HDD ?

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 09:35:21 MET DST

Mam zainstalowany słowik Colins - Angielsko-Polski i Polsko_Angielski.
Program pracuje używając płytki CDROM do tłumaczeń, ja mam laptopa i
dużo pracy na CDROM więc chciałbym żeby na dlużej starczył laserek w CD
więc wskazanym było by żeby słownik pracował z twardego dysku,
przekopiowaqlem więc płytke na HD, ale moje wysiłki raczej nie
zostały zakończone sukcesem. bardzo prosze o jakąś pomoc.
Dziekuję z góry za odpowiedzi.

Ps: Mam Windows XP_pl SP1