Re: run i IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 18:20:41 MET DST

In news:ec79j2$5h0$1@nemesis.news.tpi.pl,
sTav <marmro9@o2.beztego.pl> typed:
> Użytkownik "mierzvoj" <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli IE, to PPM, "właściwości", "Programy", zaptaszkować sprawdzanie czy
> jest domyślną przeglądarką.
> lub "Narzędzia", "Opcje internetowe" i dalej j.w.

Dodam dla uzupelnienia dla pytajacego:
Opcje internetowe --> Programy ->Resetuj ustawienia sieci Web.
oraz
Zajrzyj do rejestru i sprawdz zapis w kluczach:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyslna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..

Ponadto,
Wyrejestruj i ponownie zarejestruj biblioteki: urlmon.dll Shdocvw.dll
Actxprxy.dll Oleaut32.dll Mshtml.dll Browseui.dll oraz Shell32.dll.
Start/Uruchom wpisz i uruchom:
np. regsvr32.exe /u urlmon.dll (wyrejestrowanie biblioteki)
Jesli wyswietlil sie komunikat: "DllUnregisterServer ... succeded"
wpisz i uruchom:
np. regsvr32.exe urlmon.dll (zarejestrowanie biblioteki).
itd..
zrestartuj komputer.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy