Re: Jak to jest z SATA?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 20:24:53 MET DST

Grzegorz Niemirowski kompulsywnie wyklepał(a) na kalwiaturze:
> -=<Bajbus>=- <bajbus_35@wyciacto.op.pl> napisał(a):
[ciap]
> Ale gdzie są? Kanały z płyty głównej nie znikają więc są cały czas
> widoczne w menedżerze urządzeń(zarówno ATA jak i SATA), obojętnie co
> podepniesz. Czy może pokazuje Ci, że dyski są nadal podpięte do ATA?

Może źle napisałem, myślałem że coś się zmieni w opisach dysków czy
choćby będzie te UDMA 6. A tu żeby odróżnić czy dysk jest sata czy ata
to trzeba zobaczyć jego oznaczenie kodowe.

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37