Re: alternatywa dla Uslug Terminalowych

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 18:43:13 MET DST

Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka_@w2k.pl> wrote in
news:ec4kdq$oos$1@inews.gazeta.pl:

> Z ciekawosci - dlaczego nie TS?

Poniewaz nie lubie rozwiazan w ktorych po zakupie licencji terminalowej
za 400PLN moge sobie tylko popatrzec komu zostala przydzielona lecz nie
moge tego zmienic (per device). Dodatkowo mam zle zdanie o rozwiazaniach
w ktorych mimo raportowanego na serwerze przydzialu licencji terminalowej
(przez "Licencjonowanie serwera terminali") klient otrzymuje komunikat,
ze serwer terminali go odrzucil. Tak wlasnie dzieje sie w oryginalnym TS.

> Z alternatyw - X'y

OK - czyli na Windows 2003 zainstalowac X-server (pewnie jakis dedykowany
do srodowiska Windows) i pozniej sie do niego laczyc za pomoca np. NX
Client? Patrzylem dzisiaj na zestawem FreeNX@Debian + oficjalny klient
NoMachine na Windows - tutaj pewnie byloby podobnie tylko, ze serwer
NX mialby stac na X-ach na WS2003. Czy ktos tak ma?

pzdrv;
adas;