Re: odzyskanie danych z uwalonego dysku

Autor: grzechoo <grzech00_at__interia.pl>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 22:57:53 MET DST

> Mam wielka prosbe. Dostalem dysk z prosba o odzyskanie danych, jednak
> nie jest to latwe. Partycja prawdopodobnie NTFS, choc moze byc rownie
> dobrze FAT32 (wiem, ze chodzil tam W2k). Psikus jest taki, ze dysk nie
> startuje. Tzn fizycznie startuje (slychac wyraznie jak sie kreci), ale

Jeżeli to ważne dane to może najlepiej bedzie oddać dysk specjalistom? Próba
naprawy niektórymi programami może skończyć się bezpowrotną utratą danych.
Jak możesz to najpierw zrób czymś obraz dysku i dopiero baw się nim - bedzie
do czego wracać.
Jezeli uszkodzona elektronika - są juz wypożyczalnie elektroniki do dysków -
nie pamiętam - coś ok. 150 zeta za dobę (?) A niestety to co opisujesz nie
wygląda mi na problemy z danymi na dysky w czym proponowany Easy Recovery
Pro może pomóc tylko coś z elektronika - przesyłaniem danych z dysku - a tu
już ten progranik raczej nie pomoże.
grzechoo