Re: Luźniejszy temat - programy na pendrive? :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 17 Aug 2006 - 22:11:54 MET DST

** Tomasz Onyszko wrote:

> Ale po co installer?

Bo ładnie instaluje. :)

> I po co to nosic jak potrzebne Ci jest przewaznie wtedy jak masz
> dostep do sieci :)?

Nie zawsze jest dosyć szybka poza tym nie chce mi się za każdym razem
powtarzać operacji: ściągnąć FF, zainstalować, otworzyć, ściągnąć putty
etc. Jakoś wygodniej mi z pendrive odpalić.

> Ale po co WinSCP jak uzywasz putty ? Tam jest ladniutkie pscp.exe do
> sciagniecia.

Plugin do Fara. Pscp.exe to nie jest tekstowe?

> Zeby bylo w temacie posta - to ja nie nosze na USB oprogramowani,
> jezli juz co to muzyke do sluchania.

Muzyka też jest. Niestety mam ten niefart, że często znajomi się do
mnie zwracają abym zobaczył "co nie tak z ich komputerem?" ;\