Re: mulący się pecet

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 23:42:42 MET DST

W wiadomości: ebua8s$ct0$1@news.onet.pl,
yAro <ptica27@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "c97"
> <nie.podam.bo.dostaje@duzo.spamu.pl> napisał w
> wiadomości news:ebtbq6$f9n$1@news.task.gda.pl...

> A czym sprawdzić dysk? Jest jakiś soft który
> potrafi dość szybko określić co się dzieje z
> dyskiem?
[...]

Witam!

Może to:
http://www.passmark.com/products/diskcheckup.htm

Z użyciem tego narzędzia wiążą się dwa problemy. Po pierwsze problem musi
ujawnić się w statystykach dysku. Widziałem dysk, który miał problem z
elektroniką i na pozór miał dobre statystyki. Po drugie trzeba odpowiednio
zinterpretować te statystyki. Zwykle sygnałem ostrzegawczym są realokowane
sektory. Są to błędne sektory, o których nie dowie się oprogramowanie takie
jak chkdsk czy w Windows 9x scandisk.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski