Re: Restart

Autor: habros <habros_at_op.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 22:50:06 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Ale co bo nie kumam - jak masz zaszyfrowany (czym) ten plik? Rozumiem,
> że chodzi Ci o to aby po pewnym czasie sesja (dostęp) do tego
> zaszyfrowanego pliku została zgubiona? Na 100% da się bez resetu - bo
> to by było idiotyczne szczerze mówiąc.

Wlasnie nie
Pare postow nizej ktos dal link do darmego programu do szyfrofania
truecrypt. Cos o co mi od dawna chodzilo.
Nie wiem dokaldnie (ani nawet niedokladnie :-)) jak to dziala ale z tego
co widze to tworzy plik w ktorym niejako przechowywana jest patycja lub
folder - przypisujesz haslo obiektowi i po RESTARCIE zeby zobaczyc
folder/partycje musisz wpisac haslo.