Re: [Windows XP,SP2] Szyfrowanie folderu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 21:54:17 MET DST

Użytkownik "sirtap" <sirtap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ebvspu$ov5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Niekoniecznie - można skorzystać z Fajo XP File Security Extension for XP
http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en albo z TC PowerPack
http://totalcmd.pl/powerpack . W tym pierwszym przypadku bywają niestety
czasem problemy z obsługą plików zagłębionych w podfolderach.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/