[Windows XP,SP2] Szyfrowanie folderu

Autor: sirtap <sirtap_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 20:18:51 MET DST

Witam
 W archiwum nie znalazłem odpowiedzi więc pytam ;) Jak w zaszyfrować folder
tak, żeby jego zawartość nie była widoczna? Domyślnie jak zaznaczam folder
do szyfrowania to robi się zielony i każdym user'em mogę przejrzeć jego
zawartość (ale otworzyć pliki oczywiście nie). A chodzi mi też o to, żebym z
innego konta nie można było przejrzeć zawartości katalogu.
 Odrazu mówię, że przycisk "Detale/Szczegóły" (ang. Details) w oknie
"Zaawansowane" opcji folderu jest nieaktywny (grayed).

Regards
Andrew