Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 02:06:44 MET DST

Użytkownik "siwy" <siwy@siwy.pl> napisał w wiadomości
news:ebtc3e$jep$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ja tą płytę /asus p4p800/ mam od początku istnienia kompa z tym dyskiem,
> a własciwie dwoma takimi samymi /maxtor 80GB/
> i nigdy nie zanotowałem tego problemu.
> nie mam pojęcia z czym jest związany, bo pojawił się nagle.

Sprawdź może w BIOSie, czy nie jest ustawione we właściwościach zasilania,
etc, czy nie jest zadane wyłączenie dysku po jakimś czasie.
Przeleć też dysk scandiskiem, lub w Windach NT - CHKDSK /R.
Bywa, że na niektórych błędach odczytu dysk się zatrzymuje (mam taki
egzemplarz w szufladzie). Możliwe, że coś jest nie halo z plikiem wymiany, że
tam akurat padło uszkodzenie. Dlatego sprawdź scandiskiem test nośnika.

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,