Re: Muzyka w lanie

Autor: c97 <nie.podam.bo.dostaje_at_duzo.spamu.pl>
Data: Wed 16 Aug 2006 - 00:59:24 MET DST

> Hm, to Microsoft Encoder - pusc sobie strumien i odbieraj na drugim
> komputerze.
> Nie wiem jak sie tym da sterowac zdalnie, ale AFAIR da sie.

nie ten kierunek :(
encoder = opoznienia

super rozwiazaniem bylaby wirtualna karta muzyczna ktora instalowaloby sie
na komputerze B a ona przekazywala by przez siec wyjscie do komputera A, bez
kompresji, bez opoznien itp. Tylko czy istnieje cos takiego jak wirtualna
karta muzyczna z mapowaniem poprzez TCP ?