Re: HDD sam się wyłącza !

Autor: c97 <nie.podam.bo.dostaje_at_duzo.spamu.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 22:43:59 MET DST

> i wiem, że wyłącza się HDD, bo przy ponownym odpalaniu /reset/ kompa
> słychać jak
> rusza, czego wcześniej nie było.

sprawdz czy twoj dysk jest poprawnie obslugiwany przez plyte glowna - tzn.
czy na stronie producenta nie ma jakis wzmianek o tym ze moga wystepowac z
okreslonymi dyskami problemy.
ja mialem bardzo podobny problem i niestety musialem zmienic dysk bo plyta
bardzo nie lubila konkretnego dysku samsunga (o czym zreszta producent pisal
na stronie) a ktory na moje nieszczescie zdarzylo mi sie kupic.