Re: Logowanie - jak ustawić [XP]

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 19:41:46 MET DST

Dnia 2006-08-15, *HanS* napisał(a):

> Poradziłem, ale w ciągu jaki podałeś nei ma 'DontDisplayLastUserName'
> a jest 'LogonType'. Tam na końcu była jedyneczka, zmieniłem na O i jest już
> to o co biegało :)
> Dzięki za naprowadzenie na właściwą ścieżkę :-)

Heh, fajnie, że sobie poradziłeś i działa :)
Ja tylko dopiszę dla porządku, że zmiana wartości LogonType z 1 na 0
wyłacza Ekran powitalny. Czyli to sam co administrator może wyklikać w
Panel Sterowania -> Konta użytkowników -> Zmień sposób logowania lub
wylogowania użytkowników.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]