Re: Logowanie - jak ustawić [XP]

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 17:09:03 MET DST

Dnia 2006-08-15, *HanS* napisał(a):

> Nnno niestety, nie znalazłem podanego przez Ciebie klucza (przypominam, że
> temat dotyczy XP a nie NT).
> W zainstalowanym już chwilę temu TweakXP też nie znalazłem zakładki gdzie
> możnaby to załatwić :(

Klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
musi być. Inaczej w ogóle nie zalogował byś się do systemu :).
A jeżeli w oknie po prawej stronie nie ma wartości
'DontDisplayLastUserName' po prostu ją utwórz. Nowa wartość ciągu albo
Nowa wartość DWORD. W polu 'Dane wartości' wpisz 0 (zero).

P.S. Windows XP to tak naprawdę ulepszony, wyposażony w obsługę wielu
nowych urządzeń i upiększony Windows NT a właściwie jego następca -
Windows 2000. Zresztą, gdyby tak nie było... spójrz na nazwę tej grupy i
pomyśl jaka była by standardowa odpowiedź na pytanie o XP? :-P

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]