Re: Przywracanie sys.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 15:05:07 MET DST

Użytkownik "Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ebscl6$h76$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki"

No to Ci podpowiem:
- co robiłeś bezpośrednio przed tym błędem,
- jaki masz układ partycji, jakie literki tym partycjom przydzielone,
- jakie dyski: SATA, PATA,
- czy próbowałeś wejść w tryb awaryjny,
- czy próbowałeś usunąć tego bootmanagera,
- czy wykonałeś chkdsk z poziomu Konsoli Odzyskiwania,
- co to jest "cofnięcie systemu"? Jak to "coś" wywołujesz?
- czy próbowałeś naprawy systemu plików, np. chkdsk /r spod Kosnoli
Odzyskiwania?

> XP, SP2, boot menager GAG. Nie wiem co jeszcze podać.
> Jak zatrzymać ten niebieski ekran, aby przeczytać co jest tam napisane?
> Pojawia się on po resecie po próbie cofnięcia systemu i po kilku sekundach
> komputer uruchamia się od nowa.

Trzeba wyłączyć automatyczny restart systemu w Mój komputer ==> Właściwości
==> Zaawansowane ==> Uruchamianie i odzyskiwanie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/