Re: niebieski ekran - NTOSKRNL.EXE

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 15 Aug 2006 - 11:23:18 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:ebrm5r$401$3@atlantis.news.tpi.pl...
> Radosław Sokół news:2006081409235800@grush.one.pl napisal [-a]
>
> b.dzieki, to z pewnoscia cenna wiedza;

A sprawdziłes pamięci memtestem?
Pożyczyłeś od kolegi zasilacz i wróciłeś do 'systemowych'
sterowników karty graficznej? Że o wiatraczkach na procesorze,
karcie graficznej, w zasilaczu nie wspomnę...

http://support.microsoft.com/kb/314084/pl

> oraz: jak to ma sie do wspomnianego przeze mnie w root poscie zapisu w
> dzienniku zdarzen...?

http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=10005+sens+service&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Piciu