Re: hh.exe - błąd aplikacji

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 16:54:48 MET DST

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ebko94$o7h$1@opal.icpnet.pl...
>
> Jest.
> U mnie np. dodatkowo C:\WINNT\ServicePackFiles\ i podkatalogi ...
> Z tego, co zauważyłem, ruszenie czegoś stąd potrafi spowodować pyszczenie się
> Windy o włożenie płytki.

U mnie jej dawno nie ma (wyciąłem, a o płytkę nie pyta). Nie wiem skąd
przywraca, może jakieś .msi, ale jak pisałem nie widzę ruchu na
processexplorer'ze. Sprawdziłem wszystkim co znam, uznałem, że padło.
Zmieniłem odwołania dla chmfile na keyhh i działa. Sprawdziłem odwołania do
bibliotek... podmieniłem.
W międzyczasie przeszukałem całe google, problemy są podobne, ale albo wątek
kończy się na pytaniu, albo np. (kasowanie hh.dat) nic nie daje. Nie wiem co
jest grane, po prostu :)

--
Artur