internet przez RS232- działa, ale krótko...

Autor: Konrad Urbański <urbanski_at_sol.put.poznan.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 15:13:50 MET DST

Witam!
Udało mi się połączyć 2 kompy z XP pro za pomocą RS232.
Stacjonarny jest podłączony do inetu, a laptop od czasu do czasu ma też
mieć dostęp do sieci. W zasadzie po ustanowieniu połączenia oba się
widzą, można pingować, ściągać pocztę i jest ok. Jednak po jakimś czasie
przestaje działać inet na laptopie mimo, że pingi w obie strony dalej
wykazują "widoczność". Dlaczego tak się dzieje?

P.S. Tak, tak, wiem, że sieć robi się na kartach sieciowych. Ale mam 2
kompy bez sieciówek i gotowy kabelek na stole... :-)

--
Konrad
Moja stroniczka: