Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 09:48:01 MET DST

Użytkownik "mm" <mm@mm.com> napisał w wiadomości
news:44d4d385$0$22561$88260bb3@free.teranews.com...
> Za dziesięć złotych kupisz klawiaturę która oprócz trzech dodatkowych
okrągłych
> niskich klawiszy ma klawisz z napisem "turbo" i dopiero naciśnięcie klawisza
turbo
> razem z okrągłym wyłącza komputer. Dwóch klawiszy na raz raczej nie
naciśniejsz.

No - i w sumie to by chyba było najlepsze, jest możliwość szybkiego ruchu ręką
celem power-off, a zmniejsza się element przypadkowy. Jak znajdę wolny czas,
to poszukam.
TNX za info.
A ta klawa pójdzie do kompa z NT4, który te guziczki, o których pisałem, ma w
/dev/null...

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,