Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 09:44:07 MET DST

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.tdrubjtyai0wrd@li...

> Dlatego, że pewne rzeczy trzeba w systemie posprawdzać albo pozmieniać wg
> tego artykułu, za Ciebie nikt tego nie zrobi.

Poszukałem, na szczęście reanimacja systemu udała się dość szybko i
sprowadziła się do podmiany jednego pliku spod konsoli... A już się bałem, że
na nowo będę musiał robić wpisy do plonkownicy na spamy...
Pozostaje mi rada Andrzeja Woźniaka - zabezpieczyć klawisz przed przypadkowym
naciśnięciem... (bo wyłuskanie go odpada)

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,