Re: Dymki - jak sie pozbyc?

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 09:33:25 MET DST

> http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/disableall.reg

ja kiedys chcialem wylaczyc tips o tym ze urzadzenie moze dzialac szybciej..
dostalem tutaj podobna odpowiedz i niestety do tej pory nie znalazlem
rozwiazania co znaczy ze i to nie dziala..

szkoda, bo to kompletnie irytujace kiedy windows mi mowi podlacz do szybkiego
portu kiedy ja takiego portu po prostu nie mam :/

no ale coz.. przezyje.. chyba ze ktos cos wymyslil od tamtej pory?

Pozdrawiam
Artur