Re: w2k3 - rola kontrolera domeny;

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 07:21:01 MET DST

> Kajetan w dniu 2006-08-12 01:20 pisze:
>
> Zdecydowanie. Szczerze mowiac, nie do konca pasuje mi tez ten ERP
> ktory wymaga aby pracowal na DC - dziwna sprawa.

Ja z dyskusji wywnioskowałem że chodzi raczej o to by kontroler
domeny był na w2k3 a nie na sambie i że wtedy ERP lepiej daje radę
bądź też także sam ERP powinien stać na w2k3 a nie na sambie
przy czym niekoniecznie ERP ma być na kontrolerze.
Najlepiej to by było gdyby miał dwa serwery (nie licząc tej samby)
na jednym ERP + ewentualna rola terminala oraz na drugim kontroler.

--