Re: w2k3 - rola kontrolera domeny;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 20:19:08 MET DST

"marek" <marekQ@wp.pl> wrote in news:ebhf4u$fnb$1@atlantis.news.tpi.pl:

> dość uważnie przeglądam grupe i to by wyjaśniało Twoje niemerytoryczne
> uwagi w temacie domen W2K3 np kilkanascie postów nizej i w kilku
> innych wątkach.

na jezyku polskim tez sie nie znam; lecz potrafie okrescil, ze jakas
odpowiedz jest merytoryczna lecz jest przykladowo bledna; Twoja odpowiedz
jest akurat niemerytoryczna - porusza zagadnienie zupelnie poboczne;
prawda? zatem trudno mowic, ze brak wiedzy tlumaczy odpowiedzi tego
typu - takie odpowiedzi mozna wytlumaczyc co najwyzej zlosliwoscia;

poza tym jezeli swoja uwaga odnosiles sie do mojej wypowiedzi, ktora
dotyczyla uprawnian w systemie NTFS to tak sie sklada, ze dzialaja
wlasnie w opisany sposob; przetestuj sobie; jezeli wiesz, ze jest
inaczej to mozesz dodac swoj glos do tamtej dyskusji;

pzdrv;
adas;