Robaczki w Windowsie zamiast Polskiej czcionki

Autor: <domanika_at_googlemail.com>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 19:05:33 MET DST

Prosze podpowiedzcie mi. Jestem za granica i uzywam Windowsa XP
angielskiego z uwagi na to ze tak najlatwiej bylo pogodzic internet
z systemem w komputerze. Ostatnio cos mi padlo w windowsie i
musialam zrobic reinstalke.po wgraniu czystego systemu, jak zwykle
w Panelu sterowania w zakladce z jezykami wybralam jezyk Polski aby
móc odczytywac i pisac Polskie znaki. No i mogila. Teraz mam tak, ze
raz w niektórych programach widac normalnie polskie znaki, a w innych
(takich jak Tlen/ GG lub programy do odtwarzania DVD wraz z napisami)
pojawiaja sie robaczki. Tak jakby byl jakis blad.
Prosze poradzcie mi jak to ugryzc?
Bede bardzo wdzieczna..
Pozdrawiam
Laik komputerowy :)