Re: dysk przenosny - nie chce aby mi grzebali

Autor: Marek <marxjousun_at_post.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 00:43:44 MET DST

Użytkownik "mm" <mm@mm.com> napisał w wiadomości
news:44db92ba$0$23729$88260bb3@free.teranews.com...
> Może zaszyfrowania partycja?
> http://www.securstar.com/
> albo bezpłatny
> http://www.truecrypt.org/

tak ale jak juz ja podmontuje (a dziala podmontowana pare godzin non stop)
to kazdy i tak wlezie na niego po udzialach administracyjnych.
Wystarczy tlyko znac literke. No chyba ze sie myle i obcy z innego komputera
sie nie wbije na niego i tak, bo truecrypt ma costam costam ?

> Jednak zawsze istnieje ryzyko że korzystający z tego samego komputera
przechwyci
> hasło, wprowadzane z klawiatury, przy pomocy oprogramowania szpiegującego.
Dlatego
> bezpieczny będziesz posiadając prywatny komputer przenośny z zaszyfrowaną
> partycją. Jeśli go podłączysz do sieci, nikt nie będzie wiedział jaka jest
> zawartość tego przenośnego komputera, jednak mogą wiedzieć jakie pliki są
> transmitowane do niego.

heh, przydalby sie jakis darmowy keylogger sniffer...:)