Re: XP SP2 - programy sie dlugo uruchamiaja;

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 00:35:53 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in
news:sitfbe.nru2.ln@kwinto.prv:

> Hm. Stawiam na odwołania do nieistniejących wpisów do otoczenia
> sieciowego. Może zacznij od przeskanowania systemu pod kątem malware
> jakimś dobrym programem usuwającym szkodniki. Nie antywirusem, bo to
> nie jego domena.

hej!

czy jest jakies narzedzie - przeszukalem pobieznie SysInternals -
ktore pokaze czynne zapytania po netbiosie? bo faktycznie jakiestam
polaczenia byly nawiazane, ale ze trzy na krzyz; i rzeczywiscie:
ostatnio zniknal z sieci zasob, ktory wiekszosc komputerow miala
mapowana pod literke, ale akurat na tym komputerze sladu po zasobie
nie ma - moze zle szukalem? specjalnie pytalem ostatnio jak taki
zasob skasowac i powiedziano mi, ze zasoby przejrze i skasuje
za pomoca "net use"; uznalem jednak, ze go tam nie bylo;

tym niemniej bede sie raczej upieral ze to nie kwestia otoczenia;

pzdrv;
adas;