Re: pamiec wirtualna przy duzym RAMie

Autor: Artur Grdeń <mega_skasuj_to__at__skasuj_to_samorzad.pw.edu.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 22:23:15 MET DST

marfi napisał(a):

> Ja wyłączyłem w XP przy 1.256 GB - nie zaobserwowałem żadnych problemów.
> Włączam tylko w przypadku gdy potrzebuję przeanalizować BSOD'a :)

ja wyłączyłem plik wymiany mając 512MB ramu i wszystko działało bez
problemu. dopiero któraś nowsza gierka potrzebowała więcej. imho jeśli
ktoś nie używa pamięciożernych programów czy gier, to może spokojnie
wyłączyć plik wymiany już przy 512MB ramu. trzeba po prostu sprawdzić i
tyle. wyłączenie pliku wymiany ma jedną przyjemną cechę - znika
praktycznie mielenie dyskiem w trakcie pracy systemu.

pozdrawiam

--
Artur Grdeń