Re: Program do zmiany partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 12:12:01 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <lukaszb@e-nterart.pl> napisał w wiadomości
news:eavq3j$li5$2@news.agh.edu.pl...
> ...dobry, bezpieczny, pod Win XP i darmowy. Znacie coś takiego ?
> Mam dwie partycje. Tą na której są windowsy XP chcę trochę rozszerzyć
> (nota
> bene, czy to jest bezpieczne ?) a na pozostalej części posadzić linuksa.

Zwiększanie wielkości partycji jest prostą i bezpieczną operacją.

Proponuję BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com - to
bardzo dobry program, o ile oczywiście sprzęt na którym będziesz go używać,
jest sprawny. Producent oferuje 30-dniowy trial, jednak po upływie tego
oikresu wyłączane są jedynie funkcje związane z bootmanagerem, który jest Ci
zbędny.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/