Re: podłaczam aparat po usb i nie startuje kreator

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 10:38:12 MET DST

pabi napisał(a):
> witam
> podłaczam aparat po usb, widzi go jako dysk wymienny ale nic nie startuje, chce
> kreator kopiowania microsoft win xp.
> jak to ustawic, kiedys sie właczał sam ten klreator a teraz nie wiem czemu
> przestał

zazwyczaj w ustawieniach aparatu ustawiasz czy ma byc widoczny jako dysk
usb, czy jako aparat urzadzenie (wtedy wyskoczy ci kreator)

jesli chodzi o to ze masz dysk usb, ale nie "startuje" to zerknij w
zarzadzanie dyskami i moze przypisz mu litere (prawym na moj komputer,
zarzadze, magazyn, dyski)

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)