jak włączyć scandisk'a podczas uruchamiania windowsa

Autor: Sirtap <null_at_poczta.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 08:05:57 MET DST

Witam
 Mam widnows'a XP i chcę włączyć jednorazowe skanowanie wybranej pratycji
podczas uruchamiania windowsa. No i nie wiem jak.
 Na dwu prartycjach padł mi system plików. Scandisk okienkowy wyłącza się
bez żadnego komunikatu. Nie wiem jak to sie stało, ale jedną z nich windows
przeskanował przy starcie (dwa razy) i zaczęła chodzić. No i teraz nie wiem,
jak zmusić go do przeskanowania też tej drugiej.
Niestety narzędzia takie jak Partition Magic i Norton DiskDoctor nie
wykrywają systemu partycji i kończą pracę :( ("bad file record structure")

pozdrawiam
Andrew