Dymki - jak wylaczyc?

Autor: Kamil Brygola <kbrygola_at_vp.beztego.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 19:25:27 MET DST

Witam,

Chcialbym pozbyc sie irytujacych dymkow, ktore informuja mnie o
konczacym sie miejscu na dysku x (partycja z systemem ma dosyc miejsca,
a to co mam na innych partycjach to juz nie powinno systemu
interesowac). Jak je wylaczyc?

Chcialbym wylaczyc tylko te o braku miejsca lub najlepiej samo
monitorowanie zajetosci partycji, EnableBalloonTips w rejestrze to
ostatecznosc.

System Windows XP Professional.

--
kmb