Eject tasiemki w W2k przez rsm

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 16:03:28 MET DST

Witam.

Jest sobie serwerek z W2k a w nim streamer Compaq AIT 35 GB LVD Drive.
Jesli wysuwam tasiemke z poziomu Computer Management (PPM i Eject)
wszystko jest OK. Tasiemka wyjezdza i jak wloze nowa to jest ona
widoczna w Media Pools.
I teraz:
Popelnilem skrypcik, ktory robi backup a potem wyrzuca tasiemke:

C:\WINNT\system32\ntbackup.exe backup itd....
rsm eject /pf"1-1 - 1" /astart

Tasiemka wyjezdza, ale jak wloze nowa to nie jest ona widoczna w Media
Pools. Komp po prostu nie zauwaza w ogole ze zostala wlozona jakakolwiek
nowa tasiemka. Pomaga nacisniecie przycisku na streamerze i ponowne
wlozenie tasiemki albo oczywiscie restart serwera, a mnie takie
rozwiazanie w ogole nie cieszy ;-). Cos "trzyma" info o poprzedniej
tasiemce i dopoki ta informacja nie zostanie "zwolniona" serwer nie
zauwazy nowej tasiemki.
Pewnie trzeba cos dorzucic do tego rsm ale patrze, patrze w helpa,
probuje roznych rzeczy i dalej nic - nie dziala. Chyba mam jakies
zacmienie ;-) Przeciez to musi da sie zrobic!

Ktos moze uzywal tego rozwiazania (rsm) i moze doradzic co z tym fantem
zrobic ???

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --