Problem z otwieraniem stron internetowych

Autor: Marek L. <lechm1_at_o2.pl>
Data: Wed 09 Aug 2006 - 09:30:35 MET DST

Witam, mam problem z przegladaniem stron.
Od soboty mam usluge Neostrada 512, modem Sagem F@st 800. Wszystko juz jues
podlaczone i net smiga (gg dziala mi bez przerwy). Przy przegladaniu stron
na poczatku jest ok. Wszystkie strony sie wyswietlaja. Problem pojawia sie
dopiero po jakims czasie (konkretnie to po wykonaniu jakiejs akcji,
niestety nie wiem co) po prawej na dole zabezpieczenia zmieniaja sie same
na "witryny z ograniczeniami" i gdy probuje to zmienic spowrotem na
"Internet" to sie nie da. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje i nie wiem gdzie
szukac przyczyny. Jesli ktos wie na czym polega problem prosze o pomoc.