Re: jak usunąć te pliki?

Autor: nicmituniepisać <nicmituniepisac_at_nigdzie.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 14:48:29 MET DST

Użytkownik "sokolek" <sokolek-1978@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1154953702.690284.136410@h48g2000cwc.googlegroups.com...
Witam

W Win XP Proff na pulpicie pojawiły mi się dziwne pliki o nazwach:
CAHYCRZD. CAVQW3RT. CA3UKNRH. CAANWL6F. Pliki te widoczne są tylko na
pulpicie i nie widac ich np przez Eksploratora czy Total Commandera.
Przy próbie zmiany nazwy lub usunięcia wywala błąd "Nie można
usunąć plik: Nie można odczytać z pliku lub dysku źródłowego".
Próbowałem zabić proces explorera i usunąc te pliki "myszką" i
przez wiersz poleceń - del + ścieżka do konkretnego pliku i nic, nie
dają się skasować. Jak to usunąć? (nie lubie mieć baaganu na
pulpicie)

Pzdr,
Sokołek
A może są na pulpicie "All users" ? ;)
W NTFS nadaj tym plikom prawa wszyscy - usuwanie (pozostałe prawa skasuj) i
zrestartuj maszynę, po takim zabiegu nic go nie może trzymać

--
Prywatne wiadomości proszę zostawiać na http://gapollo.polbita.com.pl