Jak zmniejszyć zaśmiecony profil uzytkownika

Autor: Pink <pink25_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 22:41:36 MET DST

Witam
W moim win2000 profil administratora (system>profile uzytkownika), na którym
zwykle pracuje zajmuje juz 1,7 GB !.
Profile zwykłych userów to ok 0,5 MB, ale na nich prawie nikt nie pracuje.
System starałem sie oczyszczac jakimis programami, lecz zwykle kasuja one
mniej uzywane pliki czy błedne/niepotrzebne wpisy w rejestrze.
Na wielkośc profilu wiekszego znaczenia te programy nie miały.
Programów zainstalowanych troche mam, ale bez przesady.
Na systemie tym pracuje od poczatku jego zainstalowania juz ok 4 lata bez
reinstalacji ! :). Dzieje sie tak głownie dzieki kopiom systemu, które
przywracam jak dzieje sie źle ;). Generalnie przez te 4 lata sporo programów
zainstalowałem i sporo odinstalowałem.
Rada mówiąca "zainstaluj jeszcze raz" to zła rada. Nie mam zamiaru wgrywac
tych wszystkich programów i wszystko konfigurowac ...

System u mnie startuje z dużego i szybkiego dysku. Gdy z kopi system wgram
na słabszy dysk (taki 4 letni , 20 GB) to proces uruchamiania trwa
niemozliwie długo a nawet czasami sie zawiesza... takze ilość danych
ładowana na starcie windowsa chyba jest "przytłaczająca".

Jak to zmienić, jak odchudzić mój profil.

Pozdrawiam
Pink