problem z IE 6 i win XP- przekierowania

Autor: ron <norba3m_at_o2.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 19:14:09 MET DST

Witam

mam od kilku dni taki oto problem:
podczas pracy w IE 6.0 sp2 przy wpisywaniu jednego adresu WWW strona
automatyczne przeskakuje mi na całkowicie inny adres pod którym jest jakaś
śmieszna wyszukiwarka z wpisanym już adresem, który chciałem otworzyć. Co
ciekawe wszystkie inne strony działają poprawnie.
Jeżeli w przeglądarkę wpiszę adres ip strony to wyświetla ona się poprawnie
ale już ja chcę coś na tej stronie zrobić to znowu otwiera mi tą stronę z
wyszukiwarką.
Próbowałem przejrzeć HiJack'iem i nic podejrzanego nie widzę.
Czy ktoś może ma pomysł co z tym zrobić i gdzie szukać błędu.
Dodam, że nawet umieściłem w pliku Hosts adres IP i odpowiadającą mu
poprawną nazwę strony (komputera) i to też nie pomaga.

pozdr..
ron