Zabezpieczony dysk w nowym komputerze

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.wytnij_at_na.o2.aby.doszlo.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 18:01:40 MET DST

Witam

        Na poprzednim komputerze partycje dysku miałem zabezpieczone (Dostęp
tylko dla administratora i mojego użytkownika). Teraz po zmianie
komputera i systemu nie wiem jak dostać się do tych partycji... Explorer
pokazuje "Dysk lokalny" i wyrzuca odmowę dostępu przy próbie
otworzenia... PartitionMagic pokazuje je normalnie (2 partycje, System i
DANE z raczej prawidłowym stanem zajętości (tyle ile było wolnego miejsa
na partycjach tyle jest)... Ale mimo wszystko nie mam najmniejszego
pojęcia jak się do nich dobrać i będę wdzięczny za każdą pomoc...

Z pozdrowieniami,
Szatanik Krzysztof