Re: darmowy firewall

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 09:09:59 MET DST

Andrzej P. Wozniak napisał(a):
> Osoba podpisana jako Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup.com>

> Ale nie napiszesz, co sprawdzałeś, bo to jakaś wielka tajemnica, prawda?
przeciez napisalem ze sprawdzalem czy byly "samouczace" (wiem ze to nie
najszczesliwsze slowo ale chyba wszyscy wiedza o co chodzi)

> I do twórców tych programów też nie napisałeś, czy przewidują taką
> funkcjonalność?
> Gdybyś zapytał, być może w którymś z firewalli już byś mógł sprawdzać to,
> czego Ci tak brakuje.
problem w tym ze te projekty ktore ogladalem byly raczej martwe, a ja
potrzebowalem czegos "na juz", np wipf z tego co widze wypuszcza jedna
wersje rocznie.
Doraznie zainstalowalem Kerio ale po pewnym czasie uzywania sie
zniechecilem. Czasowo zainstalowalem piracka pelna wersje i niestety
dalej mialem z nia problemy wiec zupelnie zrezygnowalem z FW.
Jednak troche poogladalem jak dzialaja takie firewalle i pewne rzeczy mi
sie bardzo spodobaly
Najbardzej pasowalby mi firewall ktory ukrywa zupelnie komputer
Marx