Re: Tuner AverMedia Capture 98 pod Win XP SP2 ?

Autor: Grzesiek <han_solo_at_tlen.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 17:04:54 MET DST

Użytkownik Sws napisał:

> Witam i dziekuje za informacje.
>
> W WinXP Prof. mozna recznie ustawiac wiec zasoby o ile na to pozwala tak jak
> np. w Win98?
>
> Z powazaniem
> Sws

Mialem to samo po instalce sterow do tej karty, u mnie pomoglo PPM na
wykrzykniku -> wlasciwosci ->sterownik ->aktualizuj sterownik (lub
zainstaluj ponownie). Pomin szukanie drivera w Winupdate. System sam
powinien znalezc sterownik dodany przez Ciebie i go zaladowac. Taki
zabieg powtarzalem na wszystkich zoltych wykrzyknikach. Pomoglo.

Pozdrawiam