[WinXP] Zostające litery dysków po wyjęciu USB

Autor: MarekP <mpaprot99_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 13:33:36 MET DST

Witam ponownie!
Już kiedyś pisałem o tym problemie, ale sprawa się nie wyjaśniła i nikt nie
był w stanie mi pomóc. Dlatego spróbuję jeszcze raz. Problem jest taki, że
kiedy wkładam dowolnego pen drive'a (flash disk) do portu USB, to po jego
wyjęciu w systemie WindowsXP zostaje jego litera wraz z ikoną dysku. Nie można
tego usunąć, nie można odmontować, nie jest widoczne w poleceniu > mountvol.
Jest to uciążliwe, bo przy częstym korzystaniu z pen drive'a, kończą mi się
litery (po ponownym włożeniu system rezerwuje nową literkę) i muszę
restartować system, żeby to wyczyścić.
Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Będę bardzo wdzięczny za
wszelką pomoc/wskazówki.

Pozdrawiam,
Marek