Re: darmowy firewall

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Sat 05 Aug 2006 - 09:22:18 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Ale poradzić sobie bez hooka jest o wiele prościej niż wejść bez drabiny.

czyzby?
troszke musisz sie nakombinowac zeby "czytac klawiature" poprzez
GetAsyncKeyState czy haka na message.
IMHO wiekszosc pisanych podsluchiwaczy jest pisane tak, ze jednek
uzywaja haka klawiatury.
Zawsze lepiej byc nieco bardziej bezpiecznym, nie sadzisz?

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)