Re: win2003 + XPH logowanie do serwera i hasła

Autor: jack <shineme_tegoniet_at_gazeta.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 16:29:31 MET DST

Dnia 04-08-2006 o 15:10:10 Piotr <piotr@bez.maila> napisał(a):

> Jest serwer win2003, zdefiniowani użytkownicy. Poprzednio stacje robocze
> były na win98 i wystarczyło nadać im nazwę sieciową i hasło takie samo
> jak ustawione na serwerze aby nie pytał o hasło dostępu do serwera
> każdorazowo po uruchomieniu. Teraz na XPH przy próbie połączenia z
> serwerem zawsze trzeba po restarcie wprowadzić nazwę użytkownika i
> hasło. Jak zrobić aby o to nie pytał?

Wystarczy utworzyc na 2003 uzytkownika o nazwie X i haśle Y - nie musi sie
on wogóle nigdy logowac na serwerze ale user taki musi byc - nadac prawa
do katalogów ktore ma przegladac dany XPH na x-y.Zalozyc na XPH
uzytkownika X i haslo Y i nim się posługiwac.W momencie logowania do
windows nabedzie praw do miejsc sieciowych majacych uprawnienia na jego
nazwe i haslo.To sprawdzone rozwiazanie.Oczywiscie jesli na 2003 sa zasady
haseł nalezy ich przestrzegac lub je zmienic ale to juz sprawa
administracji.Komputer XPH musi miec grupe roboczą taka jak nazwa
grupy/domeny serwera ale mysle ze jest oczywiste.Tak mam u siebie i działa.