Re: XP Home i okienko przy logowaniu

Autor: KZ <zielinski_usunto_at_usunto.warszawa.home.pl>
Data: Fri 04 Aug 2006 - 16:26:23 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Niestety to XP HE i gpedit.msc nie będzie. Poszukaj TweakUI
> albo X-Setup a w nich opcji umożliwiającej wyświetlenie
> komunikatu informacyjnego podczas logowania. Być może
> ten komunikat masz ustawiony na spację i wyświetla
> radośnie spację (czyli w sumie nic).

W TweakUI w zakładce Logon nic w kwestii wyświetlania komunikatu przy
logowaniu nie znalazłem - jest tylko Autologon, Unread Mail, Settings i
Screen Saver. Poza tym wyświetla przyciski Tak i Nie i żółty wykrzyknik,
więc nie wygląda na okienko informacyjne...
Uruchomiłem Autoruns zgodnie z wcześniejszą sugestią, wszystkie podejrzane
rzeczy powyrzucałem i nic... Reszta wygląda OK... Chyba skończy się
reinstalacją...

KZ