Re: program spowodowal blad - program bedzie zamkniety

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 23:42:51 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:earano$hmd$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Radosław Sokół news:2006080220090500@grush.one.pl napisal [-a]
>
> patrz na odpowiedz Hammonda w watku, jest w punkt. A jak zaczniemy pisac

Tylko, ze takich programów jest jednocyfrowy procent conajwyżej. Akurat miałem
dwa w swojej karierze. Reszta sztywnieje, jeśli uniemożliwić im kontakt z
DrWatsonem.
(Realne przy Kerio 4.x, który umie blokować też wywołanie jednego programu
przez inny, można uniemożliwić wywołanie DrWatsona)

> tutaj, jak ja sobie i co wyobrazam, to daleko nie zajdziemy.
> Wiec wrocmy do pytania z root posta: JAK TO ODHACZYC W KONFIG. SYSTEMU
> W2K ?

Można próbowac kombinacji z usługą/programem DrWatson. Ale co i jak, tego nie
powiem, ja tego na wszelki zaś jednak nie ruszam. Ch..olera wie, czy nie
zgaszony program, który się sypnął, po dłuższym wiszeniu jako jeszcze nie
zabity, nie narozwala czegoś w systemie, gdy np. zacznie mazać po pamięci w
przypadkowych miejscach...

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl