Re: darmowy firewall

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 16:37:23 MET DST

Piotr Krzyżański <piciu@it-faq.pl> napisał(a):
> I najbardziej interesuje mnie, jak 'podczepisz'
> ten soft pod sterownik klawiatury z konta
> _zwykłego_użytkownika...
> Piciu

Tajemnica polega na tym, że hak na klawiaturę, który opisał fijaksoft działa
cały czas w kontekście użytkownika. Jak się przełączysz na innego
użytkownika to jego klawiatura nie będzie przechwytywana. SetWindowsHookEx
jest więc taką samą funkcją jak tysiące innych.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/